The Overflow: Różnice pomiędzy wersjami

Z Mcseriopedia
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
kiedyś dodam screeny
 
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
{{Gra
|image1=menuoverflwo.png
|caption1=Menu gry
|tytuł=''The Overflow''
|twórca=[[Michał]]
|gatunek=Powieść wizualna z elementami szachów
|silnik=Construct Classic
|wersja=beta 3.0<ref>chyba</ref>
|data_wydania=2 sierpnia 2019<ref>Ser.io v1.0</ref>
|wymagania=37 TB pamięci<br>Intel Core i100 siedemnastej generacji<br>Nvidia GeForce RTX 9999<br>128 GB RAM<br>Monitor IPS 64x32<br>Elektrownia jądrowa średniej mocy<br>Antydepresanty<ref name="SER.IO Wideorecenzja">wg informacji na kanale ''LUBIEJESCDREWNO001''</ref>
|tryb_gry=Jednoosobowy
|oceny=8/10<ref name="SER.IO Wideorecenzja" />
}}
'''The Overflow''' (dawniej po prostu ''Overflow'', jeszcze dawniej ''Ser.io'') - gra platformowa autorstwa [[Michał]]a rozwijana od 2018 roku. Jeden z najpotężniejszych filarów lore'u [[Schengen]].  
'''The Overflow''' (dawniej po prostu ''Overflow'', jeszcze dawniej ''Ser.io'') - gra platformowa autorstwa [[Michał]]a rozwijana od 2018 roku. Jeden z najpotężniejszych filarów lore'u [[Schengen]].  


== Rozwój ==
== Rozwój ==
[[File:gimnazja.png|thumb|right|300px|Gimnazja - najstarsza wersja gry]]
Developing Overflowa jest szeregiem zdarzeń w jednostkach czasu t (tzw. Ser.eg). Ser.eg jest unikatowym szeregiem, bo choć jest rozbieżny do nieskończoności, to ma skończoną sumę. Wynosi ona <s>2 3</s> 4 lata.  
Developing Overflowa jest szeregiem zdarzeń w jednostkach czasu t (tzw. Ser.eg). Ser.eg jest unikatowym szeregiem, bo choć jest rozbieżny do nieskończoności, to ma skończoną sumę. Wynosi ona <s>2 3</s> 4 lata.  


=== Historia ===  
=== Historia ===  
Ser.io ma swoją genezę w boomie przeróbkowym, w wyniku którego powstały cyfrowe obróbki zdjęć związanych z klasą i przyszłym [[Schengen]]. Po zdjęciach przerzucono się na produkcję filmów (przejawiającą się m.in. słynnym dziełem ''Gimnazjum'', które otrzymało 64 Oscary). Artyści nurtu przeróbkowego zdawali sobie sprawę z jego dynamicznego rozwoju. Michał zauważył ironicznie: {{Quote|Przeróbki, filmy i co jeszcze? Gry wideo|Michał w lipcu 2018}} Tym samym rzucił na siebie klątwę. Rozwój gry rozpoczęto tego samego dnia, 4 lipca 2018 roku.
[[File:menuserio.png|thumb|300px|right|Menu Ser.io v1.0]]
Ser.io ma swoją genezę w boomie przeróbkowym, w wyniku którego powstały cyfrowe obróbki zdjęć związanych z klasą i przyszłym [[Schengen]]. Po zdjęciach przerzucono się na produkcję filmów (przejawiającą się m.in. słynnym dziełem ''Gimnazjum'', które otrzymało 64 Oscary). Artyści nurtu przeróbkowego zdawali sobie sprawę z jego dynamicznego rozwoju. Michał zauważył ironicznie: {{Quote|Przeróbki, filmy i co jeszcze? Gry wideo?|Michał w lipcu 2018}} Tym samym rzucił na siebie klątwę. Rozwój gry rozpoczęto tego samego dnia, 4 lipca 2018 roku.


== Community ==
== Community ==
Linia 14: Linia 29:
== Wydania ==
== Wydania ==
=== Ser.io ===
=== Ser.io ===
[[File:Seriogameplay.png|thumb|right|300px|Rozgrywka w starym ''Ser.io'']]
[[Michał]] wydał je 2 sierpnia 2019 roku. Zawierało 6 poziomów, do tego poziom z bossem (wielką czarną kulką) i 2 dodatkowe lokacje - sklep, w którym rezydował K. Szop oraz bar Komers, gdzie można było zamówić u barmana [[Patryk]]a zapis gry.
[[Michał]] wydał je 2 sierpnia 2019 roku. Zawierało 6 poziomów, do tego poziom z bossem (wielką czarną kulką) i 2 dodatkowe lokacje - sklep, w którym rezydował K. Szop oraz bar Komers, gdzie można było zamówić u barmana [[Patryk]]a zapis gry.


Linia 20: Linia 36:
=== Overflow ===
=== Overflow ===
Zapowiedziany jako aktualizacja Ser.io chwilę po wydaniu pierwszej wersji. Od tego czasu znajduje się w fazie chaotycznego rozwoju.
Zapowiedziany jako aktualizacja Ser.io chwilę po wydaniu pierwszej wersji. Od tego czasu znajduje się w fazie chaotycznego rozwoju.
 
[[File:hell'sbanana.png|300px|thumb|right|Jeden z poziomów po revampie w ''Overflow'']]
Zawierać ma:
Zawierać ma:
*tryb hard
*tryb hard
Linia 47: Linia 63:
*W pliku serio.exe znajduje się postać [[Tomek|małpy]] bez twarzy.  
*W pliku serio.exe znajduje się postać [[Tomek|małpy]] bez twarzy.  
*W tym samym pliku znajduje się twarz [[Buchomęcz pasta|AztecDvke'a]].
*W tym samym pliku znajduje się twarz [[Buchomęcz pasta|AztecDvke'a]].
== Galeria ==
<gallery>
File:cheesytower.png|Specjalny update IcyTower wydany na 4. rocznicę rozpoczęcia developingu Overflowa
File:hubworldserio.png|Menu poziomów w ''Ser.io''
File:huboverflow.png|Menu poziomów w ''Overflole''
File:loading.png|Ekran ładowania poziomu w ''Ser.io''
File:kalamitka.png|Wątki katastroficzne w ''Ser.io''
</gallery>
== Przypisy ==
<references />

Wersja z 14:06, 8 kwi 2023

The Overflow
Tytuł The Overflow
Twórca Michał
Gatunek Powieść wizualna z elementami szachów
Informacje techniczne
Silnik Construct Classic
Wersja beta 3.0[1]
Data wydania 2 sierpnia 2019[2]
Wymagania 37 TB pamięci
Intel Core i100 siedemnastej generacji
Nvidia GeForce RTX 9999
128 GB RAM
Monitor IPS 64x32
Elektrownia jądrowa średniej mocy
Antydepresanty[3]
Inne
Tryb gry Jednoosobowy
Oceny 8/10[3]

The Overflow (dawniej po prostu Overflow, jeszcze dawniej Ser.io) - gra platformowa autorstwa Michała rozwijana od 2018 roku. Jeden z najpotężniejszych filarów lore'u Schengen.

Rozwój

Gimnazja - najstarsza wersja gry

Developing Overflowa jest szeregiem zdarzeń w jednostkach czasu t (tzw. Ser.eg). Ser.eg jest unikatowym szeregiem, bo choć jest rozbieżny do nieskończoności, to ma skończoną sumę. Wynosi ona 2 3 4 lata.

Historia

Menu Ser.io v1.0

Ser.io ma swoją genezę w boomie przeróbkowym, w wyniku którego powstały cyfrowe obróbki zdjęć związanych z klasą i przyszłym Schengen. Po zdjęciach przerzucono się na produkcję filmów (przejawiającą się m.in. słynnym dziełem Gimnazjum, które otrzymało 64 Oscary). Artyści nurtu przeróbkowego zdawali sobie sprawę z jego dynamicznego rozwoju. Michał zauważył ironicznie:

Przeróbki, filmy i co jeszcze? Gry wideo?
— Michał w lipcu 2018

Tym samym rzucił na siebie klątwę. Rozwój gry rozpoczęto tego samego dnia, 4 lipca 2018 roku.

Community

Wokół Overflowa powstał schengenowy minifandom. Fani porozumiewali się specyficzną nowomową składającą się z wyrażeń takich, jak Ser.io to pojęcie względne!, SeR.iOoOo?, Kiedy ser.io?, Kiedy Overflow?, JulkaAAaA? czy mlisk mlask.

Był to pierwszy swoiście schengenowy inside joke. Z czasem przybyło ich więcej, a Ser.io i jego otoczka przestało być jedynym źródłem śmisznych powiedzonek.

Wydania

Ser.io

Rozgrywka w starym Ser.io

Michał wydał je 2 sierpnia 2019 roku. Zawierało 6 poziomów, do tego poziom z bossem (wielką czarną kulką) i 2 dodatkowe lokacje - sklep, w którym rezydował K. Szop oraz bar Komers, gdzie można było zamówić u barmana Patryka zapis gry.

Spotkało się z ciepłym przyjęciem. Z wyjątkiem ekranu loadingu.

Overflow

Zapowiedziany jako aktualizacja Ser.io chwilę po wydaniu pierwszej wersji. Od tego czasu znajduje się w fazie chaotycznego rozwoju.

Jeden z poziomów po revampie w Overflow

Zawierać ma:

  • tryb hard
  • więcej poziomów
  • lepszą grafikę
  • fabułę
  • lepszy i bardziej rozwinięty gameplay
  • dialogi
  • autorską muzykę
  • kostiumy
  • Lucjana K.
  • poprawiony ekran loadingu
  • autorską czcionkę autorski font

Data wydania była wielokrotnie przekładana, co przywodzi na myśl podobieństwo z Cyberpunkiem 2077. Overflow przynajmniej nie będzie zbugowany na premierę.

ricky.png

Pierwsze upublicznione wydanie Ser.io. Michał wysłał je Tomkowi pod koniec grudnia 2018, oznajmiając, że gra jest nareszcie skończona. Hehehehe. Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni.

serio.exe

Inaczej AztecDvke Genesis. MMORPG z elementami horroru i warcabów.

Ciekawostki

  • Overflow miał mieć japoński podtytuł brzmiący Ōbāfurō.
  • W wyniku pewnego bardzo szmprytnego manewru Patryka, developerowi przyznano Złotego Debila po wydaniu pierwszej oficjalnej wersji gry.
  • W pliku serio.exe znajduje się postać małpy bez twarzy.
  • W tym samym pliku znajduje się twarz AztecDvke'a.

Galeria

Przypisy

  1. chyba
  2. Ser.io v1.0
  3. 3,0 3,1 wg informacji na kanale LUBIEJESCDREWNO001