Edytujesz
Arena
(sekcja)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga:
Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli
zalogujesz się
lub
utworzysz konto
, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Filtr antyspamowy.
Nie
wpisuj tu nic!
== Poradnik == === Landsknecht === Landsknecht jest klasą bardzo ofensywną z uwagi na paskudną zbroję, silny miecz i stały efekt szybkości. Landsknecht nie ma większych szans w walce na dystans - kusza nie zadaje zbyt wielu obrażeń. Jest o tyle przydatna, że można ją załadować i natychmiast wystrzelić. Mimo to shootout z dobrym orionem prawie na pewno zakończy się śmiercią. Najlepszą taktyką jest atakować wirowo i unikać zamkniętych przestrzeni (w przypadku ciężkozbrojnego), zaganiać w róg nie opuszczając tarczy (na oriona) i tłuc bez namysłu (mag). === Ciężkozbrojny === Najbardziej zbalansowana ze wszystkich klas. Dobra zbroja i nudna, ale solidna broń. Walczy się siekierą, a nie mieczem. Grając ciężkozbrojnym należy po prostu uważać, żeby nie dać się uderzyć w plecy i nie opuszczać niepotrzebnie tarczy. Poza tym można bić, jak leci. W przypadku gry z landsknechtem zalecane jest zdjęcie zbroi - zdziwiony przeciwnik zastyga wtedy w bezruchu, można wtedy do niego podbiec i go dobić. Chyba najgorsza klasa do parkoura. === Orion === Na wstępie należy zaznaczyć, że wybór oriona wiąże się z byciem natychmiastowo targetowanym przez Maćka. Z tego względu klasę powinno się wybierać tylko w następujących przypadkach: *gdy Maciek nie bierze udziału w grze *gdy na arenie jest kilka osób (rozproszony Maciek nie będzie mógł się mścić) *gdy jest się strzelcem lepszym od Maćka. Dopiero, gdy jeden z tych warunków jest spełniony, można spokojnie wybrać oriona. Orion jest klasą z najsilniejszą bronią dystansową i zdecydowanie najsłabszą bronią białą. Walka orionem w zwarciu jest bardzo ryzykowna i zwykle kończy się źle (szczególnie, jeśli to walka w zamkniętej przestrzeni). Najlepsze pozycje dla oriona to centralna platforma parkoura i pole soulsandowe. Jako orion zalecane jest trzymać tanka na dystans, trzymać landsknechta na dystans i ewentualnie rozbrajać, niszcząc tarczę siekierą, oraz uciekać przed magiem, gdy tylko wypije potkę. === Mag === Klasa specyficzna. Plusy: *mikstury Minusy: *zbroja z gowna lepiona Gra magiem opiera się na potkach. Jest ich pięć: *Red Bull - krótkotrwała, szybka regeneracja połączona z randomową lewitacją. *Lipton Axe - daje na ok. pół minuty efekt Siły III. Daje to magowi potężny boost do walki w zwarciu: wystarczą dwa-trzy uderzenia trójzębem do pokonania każdego. Zasadniczy minus - mikstura tymczasowo oślepia i odbiera trochę życia przy zażyciu. Minus poboczny - kiedy już się wszyscy nauczą, co to jest, będą od razu uciekać. *Vertigo - miotana. Blindness i słabość *Ból w płynie - miotana, instant damage II. *Trutka na szczury - trwała, daje przelotny efekt zatrucia na niewielkim obszarze. Najważniejsze są dwie pierwsze. Pozwalają magowi dość skutecznie odgrywać rolę spadochroniarza (Lipton - skok z wysokości - podczas lotu Red Bull). Nawet bez potek mag jest stosunkowo silny, i w zwarciu, i na dystans.
Opis zmian:
Wkład na Mcseriopedia jest udostępniany na licencji Creative Commons – za podaniem autora (szczegóły w
Mcseriopedia:Prawa autorskie
). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach
domeny publicznej
, lub kompatybilnych.
PROSIMY NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!
Anuluj
Pomoc w edycji
(otwiera się w nowym oknie)
Menu nawigacyjne
Narzędzia osobiste
Nie jesteś zalogowany
Dyskusja
Tryb ciemny
Edycje
Utwórz konto
Zaloguj się
Przestrzenie nazw
Strona
Dyskusja
polski
Widok
Czytaj
Edytuj
Edytuj kod źródłowy
Wyświetl historię
Więcej
Szukaj
Nawigacja
Strona główna
Ostatnie zmiany
Losowa strona
Pomoc z MediaWiki
Pomoc z edytowaniem
Główne katalogi
Drzewo kategorii
Oś czasu
Księga ksiąg
Wszystkie strony
Narzędzia
Linkujące
Zmiany w linkowanych
Strony specjalne
Informacje o tej stronie